Εξίσου με την κατασκευή ιστοσελίδας το ίδιο σημαντικό είναι, η ιστοσελίδα της εταιρείας μας να διαθέτει eshop. Αφού το δημιουργήσουμε το επόμενο βήμα είναι να δούμε πως θα γίνει να το προωθήσουμε. Παρακάτω θα σας δείξουμε πως μπορεί να γίνει με τον σωστό τρόπο η προώθηση eshop.
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ESHOP
- Απλός αλλά και ωραίος σχεδιασμός: Ο σχεδιασμός είναι καθοριστικός για την προώθηση eshop, καθώς δεν είναι λίγος ο κόσμος που δίνει πολύ σημασία στις λεπτομέρειες αλλά και στο πως του παρουσιάζουν τις υπηρεσίες τους. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε την ίδια ώρα, ότι πρέπει το eshop να έχει όσο πιο απλό σχεδιασμό γίνεται, έτσι ώστε και ο κάθε αρχάριος να μπορεί να το χειριστεί.
- Ταχύτητα και να είναι συμβατό προς όλες τις συσκευές: Ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα για τους χρήστες του διαδικτύου είναι όταν αργεί να φορτώσει μία σελίδα. Επομένως αυτό είναι κάτι που πρέπει να επιληφθούμε, όπως και να είναι συμβατό το eshop μας σε όλες τις συσκευές από έναν υπολογιστή, εως ένα κινητό τηλέφωνο. Έτσι ο επισκέπτης θα μπορεί με την άνεσή του να πραγματοποιήσει όποια ενέργεια θέλει από όποια συσκευή θέλει, και με αυτό θα καταφέρουμε να πλησιάσουμε όλο και περισσότερο κόσμο.
- Εύκολη διαχείριση των προϊόντων και πολλαπλοί τρόποι πληρωμής: Με τη προώθηση eshop πρέπει επίσης να μπορούμε να φέρνουμε σε θέση τους χρήστες να διαχειρίζονται εύκολα τα προϊόντα μας, ενώ σημαντικό θα ήταν να υποστηρίζονται σχεδόν όλων των ειδών οι πληρωμές. Από κάθε είδους πιστωτικές κάρτες, αλλά και πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος αν είναι δυνατόν.
- Συνεργασίες με ERP, ηλεκτρονικά καταστήματα και εταιρείες courier: Το σύστημα ERP μπορεί να αποβεί καθοριστικό για τη προώθηση eshop. Καθώς με αυτόν τον τρόπο μας δίνεται η δυνατότητα να διαχειριστούμε όλες τις λειτουργίες της επιχείρησής μας σε έναν ενιαίο τρόπο, από τη διαχείριση των εργαζομένων και των οικονομικών πόρων μέχρι την παραγωγική διαδικασία και τις πωλήσεις. Επίσης σημαντικό για τη προώθηση eshop είναι να υπάρχουν διασυνδέσεις με ηλεκτρονικά καταστήματα όπως Skroutz & Bestprice αλλά και με όσες περισσότερες εταιρείες courier γίνεται.
- Χρήση εργαλείων ανάλυσης δεδομένων: Όπως στη προώθηση ιστοσελίδας έτσι και στη προώθηση eshop, είναι σημαντικό να έχουμε στη διάθεσή μας εργαλεία ανάλυσης δεδομένων όπως Google Analytics & Google Ads. Κάτι τέτοιο θα μας είναι χρήσιμο για να δούμε τι κάνουμε σωστά και τι όχι στη προώθηση eshop αλλά και το πως μπορούμε να βελτιώσουμε την εικόνα μας.
- Υπηρεσίες One page checkout και Wishlist: Χρήσιμο επίσης θα ήταν να υπάρχουν υπηρεσίες στο eshop που διευκολύνουν τον χρήστη όπως το One page checkout ώστε η διαδικασία αγοράς να γίνεται σε μόνο μια σελίδα χωρίς ο επισκέπτης να πρέπει να ανατρέξει σε πολλές σελίδες για να ολοκληρώσει την ενέργειά του. Ενώ επίσης μια χρήσιμη δυνατότητα θα ήταν το wishlist, ώστε ο επισκέπτης να συγκεντρώνει κάπου τα προϊόντα που επρόκειτο να αγοράσει στο μέλλον.
- Εμφάνιση πολλαπλών φίλτρων στα προϊόντα: Ίσως η σημαντικότερη δυνατότητα σε ένα eshop είναι η ύπαρξη πολλαπλών φίλτρων για τα προϊόντα πώλησης. Δημοφιλή προϊόντα, προβολή πρόσφατων προϊόντων , προβολή κριτικές προϊόντων, λειτουργία Quick View ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να βλέπει άμεσα σε αναδυόμενο παράθυρο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, λειτουργία εμφάνισης προϊόντων ανάλογα την μάρκα τους(π.χ με την επιλογή Samsung να εμφανίζονται όλα τα αντικείμενα της συγκεκριμένης εταιρείας), δυνατότητα ορισμού και εμφάνισης σχετικών προϊόντων είναι μόνο μερικά από τα πιο σημαντικά φίλτρα σε ένα eshop.
- Email marketing και Social media marketing: Με την απόκτηση επαγγελματικού email θα έχουμε μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να έχουμε newsletter. Ενώ σημαντικότατο για τη προώθηση eshop είναι να έχουμε και marketing mέσω social media.
Δεν είναι απλή υπόθεση ούτε η δημιουργία ούτε η προώθηση eshop. Όμως αν γίνει με τον σωστό τρόπο και τη σωστή στρατηγική το αποτέλεσμα κατά πάσα πιθανότητα θα είναι τρομερό!