Τα blogs είναι πολύ σημαντικά για κάθε είδος σελίδας ή και επιχείρησης και γι’ αυτό είναι απαραίτητη η δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου φιλικού προς τις μηχανές αναζήτησης. Σύμφωνα με την Google γίνεται πλέον συσχέτιση του περιεχομένου μεταξύ domains-subdomains, συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να μας απασχολεί το που θα δημοσιευτεί το περιεχόμενό του.
Πότε είναι καταλληλότερα τα subdomains;
Γενικά προτιμάται η χρήση subfolder για τη φιλοξενία ενός blog. Η Google υποστηρίζει πως τα subdomains θεωρούνται ξεχωριστές σελίδες, διαφορετικές από αυτές του κύριου domain. Σε κάποιες περιπτώσεις, όμως, η χρήση subdomain είναι καταλληλότερη.
Κάποιες από αυτές τις περιπτώσεις είναι:
- Διαφορετικό περιεχόμενο. Το website σας μπορεί να φιλοξενεί περιεχόμενο ή προϊόντα που δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Αν λοιπόν τα διαχωρίσουμε με subdomains θα δημιουργηθεί μέσω των μηχανών αναζήτησης μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του περιεχομένου κάθε σελίδας. Π.χ. υπάρχουν διαφορετικά subdomains στη Google για τις ειδήσεις και τους χάρτες (news.google.com/maps.google.com) μιας και αυτές οι δύο υπηρεσίες είναι διαφορετικές απ’ο το κύριο προϊόν της, κάτι που φυσικά είναι η ιδανικότερη λύση.
- Επέκταση του domain. Αν υπάρχει ήδη ένα σταθερό, καλοστημένο domain και επιθυμείται να επεκταθείται και σε άλλους τομείς, οι οποίοι έχουν διαφορετική θεματολογία από το κύριο domain, τότε η χρήση subdomain είναι ιδανική.
- Φιλοξενία blog σε διαφορετική πλατφόρμα. Είναι πιθανό το domain σας να μη βασίζεται στο WordPress αλλά σε κάποια άλλη διαφορετική, παλαιότερη και δύσχρηστη πλατφόρμα. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα subdomain μέσω του WordPress το οποίο είναι ιδανικό για τους περισσότερους τύπους ιστοσελίδων και αποτελεί άριστη επιλογή όταν πρόκειται για blog.
- Ανταγωνιστικότητα σε θέματα σχετικά μεταξύ τους. Αν για παράδειγμα είχαμε μια ιστοσελίδα με πληροφορίες για το SEO και θέλαμε να δώσουμε βαρύτητα σε δύο υποκατηγορίες όπως το “SEO tools” και το “SEO training” τα οποία είναι πολύ δημοφιλή θέματα σχετικά με το κύριο περιεχόμενό μας των οποίων η στόχευση δεν είναι εύκολη, χρειάζεται να δημιουργήσουμε ξεχωριστές σελίδες για το καθένα σε subdomains. Άρα στην προκειμένη περίπτωση θα είχαμε τα: “tools.seo.com” και “training.seo.com”
Συνοψίζοντας, Τόσο τα subdirectories (φάκελοι) όσο και τα subdomains μπορούν να φιλοξενήσουν το περιεχόμενο που επιθυμούμε, απλά το προωθούν και το χειρίζονται με άλλον τρόπο. Τα subdomains μπορεί να αποτελούν ανεξάρτητες σελίδες με διαφορετικό περιεχόμενο από την κύρια θεματολογία του site ενώ τα subdirectories ανήκουν στο domain και υο περιεχόμενό τους πρέπει να είναι σχετικό. Αν στοχεύετε περισσότερο στο κέρδος από τις μηχανές αναζήτησης, η σίγουρη λύση είναι το subdirectory (/blog).